علم و فناوری و IT
علم و فناوری و IT
خبرهای روز تکنولوژی
قالب وبلاگ


شرکت Cowon که یکی از تولیدکنندگان فعال در بازار جهانی انواع دستگاه‌های پخش کننده موسیقی قابل حمل است، به تازگی جدیدترین محصولش را به این بازار معرفی کرده است.این محصول جدید با نام Z2 Plenue به بازار معرفی شده است و قابلیت‌های متنوعی را به کاربرانش می‌دهد.طراحی این محصول باریک و سبک و شبیه به موبایل‌های هوشمند کوچک است و رقیبی جدی برای پخش‌کننده‌های iPod شرکت Apple به حساب می‌آید. Z2 Plenue مبتنی بر سیستم‌عامل آندروید بوده و به این ترتیب می‌تواند یک محصول کاربردی و مناسب برای کاربرانش باشد.

این دستگاه دارای پردازنده یک گیگاهرتزی بوده و از رم 512 مگابایتی بهره می‌برد. نمایشگر این دستگاه از نوع OLED تمام لمسی با اندازه 7/3 اینچ است که تصاویر را با وضوح 480×800 پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. این دستگاه با حافظه داخلی در نسخه‌های مختلف از 8 تا 32 گیگابایت طراحی و عرضه شده است و امکان ارتقای حافظه از طریق کارت‌های microSD را هم به کاربرانش می‌دهد. Z2 Plenue مجهز به امکانات ارتباطی مانند Wi‌Fi و بلوتوث بوده و از رادیو و ضبط صدای دیجیتالی هم بهره می‌برد.

شرکت Cowon اعلام کرده است که این محصول جدیدش را با قیمت 230 دلار برای نسخه 8 گیگابایتی و 300 دلار برای مدل 32 گیگابایتی به بازار عرضه کرده است و به فروش عمومی می‌رساند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 13 اسفند 1390برچسب:, ] [ 22:45 ] [ متین فرشاد ] [ ]

.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علم و فناوری و IT و آدرس technology.it.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 44
بازدید کل : 13673
تعداد مطالب : 48
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1