علم و فناوری و IT
علم و فناوری و IT
خبرهای روز تکنولوژی
قالب وبلاگ

 به گزارش گروه خواندنی های مشرق به نقل از فارنت، شرکت اسکالادو از عرضه فناوری جدیدی برای دوربین‌ تلفن‌های همراه خبر داده که در آن می‌توان براحتی اشیا و افراد دلخواه در پس‌زمینه عکس را براحتی حذف کرد. با تکنولوژی حذف شرکت اسکالادو شما در هنگام عکسبرداری دیگر نگران پس‌زمینه عکس خود و اشیا و افراد موجود در آن نیستید و پس از عکسبرداری قادر به حذف اشیا و افراد موجود در عکس هستید تا جایی که حتی گویا در عکس و در ان مکان تنها ایستاده بودید.

شگفت‌اور به نظر می‌رسد درست است!؟ به این موضوع فکر کنید که مثلا به یک مکان تاریخی رفته‌اید و دیگر نباید دائما انتظار بکشید تا افراد از محوطه عکس شما خارج شوند! کافیست عکس خود را گرفته و سپس به حذف مزاحم‌های موجود در عکس بپردازید.

 


البته اینها دقیقا توضیحاتیست که شرکت سازنده در خصوص این فناوری داده و به نظر باید منتظر ماند تا در کنگره جهانی موبایل بارسلون ۲۰۱۲ این شرکت فناوری خود را در دنیایی واقعی به معرض دید و قضاوت بگذارد. به نظر من که مطمئنا نمی‌توان از این فناوری کاملا رضایت داشت و شاید طرز کار این فناوری بدین‌گونه باشد که در هنگام عکسبرداری با گرفتن چندین عکس متوالی از صحنه و ترکیب آنها با یکدیگر نتیجه دلخواه شما را فراهم می‌آورد. این دقیقا همان کاریست که برخی برنامه‌های موجود در اپ‌استور بدان مشغولند اما اگر این فناوری چیزی فراتر از این باشد مطمئنا هر شرکت سازنده تلفن همراه و یا دوربین عکاسی به سختی برای آن دست و پا خواهد زد!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:, ] [ 19:26 ] [ متین فرشاد ] [ ]

.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علم و فناوری و IT و آدرس technology.it.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 35
بازدید کل : 13664
تعداد مطالب : 48
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1