علم و فناوری و IT
علم و فناوری و IT
خبرهای روز تکنولوژی
قالب وبلاگ

 به گزارش گروه خواندنی های مشرق، سال گذشته شرکت سامسونگ با توجه به رقابت سنگینی که با شرکت اپل داشت توانست عنوان بهترین گوشی سال را از آن خود کند.

همانطور که می دانید این شرکت با ارائه آخرین نسخه از سری گوشی های Galaxy به نام SII توانست آخرین مدل iPhone یعنی iPhone 4S را شکست دهد.

این شرکت قصد دارد تا گوشی جدیدی به نام Galaxy SIII را وارد بازار کند و چند وقتی است که شایعاتی در مورد آن بوجود آمده است. در اینجا سعی داریم تا شما را با تمام امکاناتی که ممکن است این گوشی داشته باشد آشنا کنیم.

تاریخ ورود به بازار

در این مورد شایعاتی وجود دارد و همچنین شرکت سامسونگ نیز نظرات متفاوتی در این مورد بیان نموده است. بر حسب گفته بخشی از منتقدین احتمال ان می رود که نسخه جدید گوشی سامسونگ در یکی از مراسم ها و نمایشگاه های بزرگ رونمایی شود. احتمال ان میرود که این گوشی در نمایشگاه بارسلونا عرضه شود.

شرکت سامسونگ نیز در این مورد گفته است که ممکن است این گوشی در مجمع تلفن های همراه که در سال 2012 برگزار می شود رونمایی شود.

امکانات

در این مورد همیشه شایعات زیادی بوده است و گاهی اوقات این شایعات واقعا به حقیقت تبدیل می شوند. در مورد گلگسی اس سه نیز شایعات و همچنین اطلاعاتی که از شرکت خارج شده است موجود است.

طبق اطلاعاتی که از شرکت به بیرون درز کرده است این گوشی ممکن است به نازکی هفت میلی متر باشد و این یعنی از نسخه قبلی آن نیز بسیار باریک تر است. همچنین از دیگر امکانات احتمالی آن می توان به یک صفحه نمایش 4.65 اینچی اشاره کرد که از اخرین فناوری یعنی Super AMOLED بهره می برد.

از دیگر امکاناتی که این گوشی ممکن است داشته باشد می توان به یک مموری 2 گیگابایتی و 32 گیگابایت جحاقظه داخلی اشاره کرد. همچنین احتمال آن می رود که این گوشی یک دوربین 12 مگاپیکسلی با کیفیت HD داشته باشد. در مورد پردازنده آن نیز باید به این اشاره کرد که احتمال می رود این گوشی یک پردازشگر دو هسته ای دو گیگابایتی داشته باشد.

عکس های لو رفته و شایعات

در مورد این گوشی عکس های زیادی ساخته شده است و تنوع تصاویر بسیار زیاد است. در نمایشگاه CES امسال که در لاس وگاس برگزار شد شرکت سامسونگ فیلمی را برای نمایش محصولات جدیدش به نمایش گذاشت. در این فیلم تنها یک گوشی موبایل وجود داشت که شباهت بسیار زیادی به Galaxy SII اما بسیار نازکتر داشت. احتمال آن می رود که این گوشی چهره ای به مانند نسخه قبلی خود داشته باشد اما بسیار نازک تر شده باشد.

 
دیگر عکس هایی که احتمال می رود این گوشی به آن شکل باشد
 
 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:, ] [ 19:24 ] [ متین فرشاد ] [ ]

.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علم و فناوری و IT و آدرس technology.it.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 53
بازدید کل : 13682
تعداد مطالب : 48
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1